Minnen

Jag fick plötsligt lust att vara i Australien igen. Kan ha med blommorna att göra.
Pratade med Anna på msn igår, vilket gav lite flashbacks om vad jag gjorde för ungefär ett år sedan.
Jag befann mig i Perth på ett otroligt sunkigt hostel. Tokförkyld. Väntade på att åka ut till ingenstans för att jobba i en pub. Det var en av de få gångerna under den 7 månaders resa, som jag kände mig ensam. Som tröst hade jag Anna, som själv var lika ensam i Sydney. I väntan på att åka hem till Sverige.
Tillslut hade vi nästan ingenting att prata om, så när vi ringde och pratade 4e gången på en dag, var det ungefär såhär:
Hej. Ska jag äta ris eller pasta till köttfärssåsen?

Och till helgen ska jag träffa några andra Ossiebrudar i Sälen! Kommer bli så kul!!!
image122




































Brisbane, Australien, julafton 2006


Kommentarer
Sara

ha en bra kväll :)

2008-02-10 @ 17:11:50
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0