Systerns ord fran Skottland

Hej hej!

Nu ar vi i Skottland, och det ar precis som jag forvantade mig. Stenigt, slottigt,  engelskigt och regnigt. Men mycket mycket trevligt. Jag, Hanna, Elena, Jonna och var nya australiensiska van Niki har vandrat runt hela dagarna pa kullerstensgatorna. Nagra i skona skor, nagra i trasiga och nagra i flip-flops. Jag hade tyvarr flip-flop..
Tva dar har vi vandrat upp mot det storsta slottet for en fin utsikkt over Edinburrah. Forsta dan:
- It's closed.
Fuck.
Andra dan:
- It costs £15 for entrance.
Fuck.
Jonna:
- Is there any way to sneak in?
- No..

Fuck.

Sa vi struntade i utsikten och tog en fika istallet. Ikvall ska vi pa en comey club. Vi kommer vara de enda i publiken som ser fragande ut istallet for att skratta. Niki far forklara det roliga for oss.

Adios och pa aterseende.

Yours trouly Maria Jonsson


Kommentarer
kat

you have something for me?! :O

2008-08-05 @ 13:56:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0