Jag är träffad....

Helt sjukt. Här om dagen blev jag skjuten på jobbet. Pang, bara. Liksom.
Av en kollega!
Jag förstår vad ni tänker: shit, hon jobbar på ett sjukt jobb. Och, ja, det gör jag verkligen.
Så här gick det till:
Jag gick i korridoren mot fikarummet. En kille kommer ut ur fikarummet med någonting i handen. Han möter två andra kollegor. De pratar, skrattar. Sedan skjuter han dem. Mitt i magen liksom.
Han fortsätter korridoren fram, och när han ser mig...
Säger han...
PANG
Ja, sedan vet jag inte riktigt vad som hände. Med honom alltså. Jag gick till fikarummet och åt lunch.
Jag antar att han åt förstörde bevismaterialet när han började skala bananen och åt upp den...

I natt drömde jag även att jag stod och rökte på ett ställe... Life is strange...


Kommentarer
Fia

Hej. NU är min tävling igång. var gärna med och tävla. Trevlig kväll :)

2008-04-19 @ 00:00:49
URL: http://bergden.blogg.se
Kat

hahaha! ja life is strange.. tydligen vår arbetsplats också! :P Jag har också börjat drömma massa sjuka saker.. tror det är våren som ställer till de..

2008-04-19 @ 17:42:16
URL: http://kattajonen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0