Coupling

Dagens plan blev inte riktigt som jag hade tänkt. Det blev en del återbud och det hela ställdes in.
Så vad ska man göra med en hel eftermiddag fri, plus tillgång till bil? Shoppa på Birsta så klart!
Ett av dagens fynd är någonting jag längtat efter länge länge. Funderade för ett tag sedan på att köpa det på internet till mamma när hon fyller år, men sorry mamms - det är för långt till juni!
Men idag såg jag denna box stå i en hylla i en av Birstas jättebutiker. Mitt öga fångede den direkt, så det känns som om det var meningen att jag skulle köpa den.
Så nu är jag ägare till en DVD-box med alla avsnitt av den underbara serien Coupling!
För alla er (stackare) som har missat denna underbara serie, här kommer en resumé:
En engelsk kommediserie, tre tjejer och tre killar, ex och nya partners, massa missförstånd, egna funderingar och både killars och tjejers syn på saker o ting.
Hysteriskt rolig serie. Det tycker mamma och jag i alla fall, som alltid sprang till TVn när vi hörde den bekanta ljudslingan av Perhaps, perhaps, perhaps.

Så nu vet ni ungefär vad jag har gjort i kväll.
...och kommer göra de närmsta dagarna.

:fundera på vad jag nu ska köpa till mamma...! ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0