Fredagens skratt

Fredagens roligaste konversation. Jag och Fia i jobbilen:
F: Ja, vad ska du göra i kväll då?
H:jag vet inte, jag är så trött. Jag blir nog bara hemma. Titta på tv och så...
F: Nä, jag har ingenting att göra. Det blir nog Doobidoo, det är mitt favoritprogram!
H: Jaha, är det?!?
F: Ja, då får ungarna vara tysta, då ska mamma titta på TV!
H: okey...
F: Ja, jag sitter där och sjunger högt för mig själv! Inte så fint, men det struntar ju jag i, det är ju bara ungarna som hör.
H: haha!
F: ja, och på lördag blir det Sing a long. Det är nästan bara Så ska det låta som fattas, så hade det blivit en toppenhelg!
H: mmm...
*tystnad*
H: Du, jag ehh... tror att jag tänkte lite fel... haha.
F: vadå?
H: fel program.. Jag tänkte då det där barnprogrammet med hunden!
F: Haha, menar du Scoobidoo?
H: Ja!!! Precis! HAHAHA
*Hysteriska skratt pågår*
F: Faktiskt så var Scoobidoo mitt favoritprogram när jag var liten! Hihi!
H: *fnissar hysteriskt*
F: Jag kunde faktiskt alla sånger, och satt och sjung med!
Båda sitter nu och skrattar så att tårarna sprutar
F: Ja, det är ju inte ditt fel att du slirar när du tänker
H: nä, hiihi
Skrattet pågår i säkert 10 min, och det verkade va bra träning för magmusklerna...
Man ska ha kul på jobbet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0