Fear no darkness!

Shit, jag har aldrig varit med om någonting liknande! Helt otroligt!
Igår var det dags för mig o syrran att ta oss en titt på Timo Räisänen. Lite efter utsatt tid kom de äntligen upp på scenen. Jaha, såg han ut sådär, tänkte jag. Jag har ju sett lite bilder av honom, men de flesta har han nå konstiga poser för sig. Men strax efter kom det upp en till kille, som jag förstod på jublet verkligen var lille Timo. Bra att man har koll.
De började spela, och publiken blev helt vild! Så otroligt jävla bra! Tyvärr spelade de bara låtar från senaste skivan, vilket jag knappt kan någon.. (men alla andra kunde tydligen...)
Till extranummer kom i alla fall de gamla godingarna, tillslut!
När "Fear no darkness promised child" började spelas vet jag inte riktigt vad som hände. Massa olika känslor bara strömmade över mig från alla håll kändes det som, och massa tårar började tränga igenom. En anledning varför kan ju vara att den låten följde med mig i mp3n i Australien, där den blev mycket vällyssnad under hela resan. De följande låtarna var helt underbara, och det var nästan så man inte ville gå därifrån..
Helt underbart var det, bästa spelningen någonsin! Om Moneybrother kan göra det bättre i november blir jag världens lyckligaste, jag lovar! (haha, i alla fall för stunden!)

       image109
                                   Timo med en blivande brud

I fredags var vi ute och firade lilla Nicke som fyllde 20!
Grattis grattis! otroligt kul var det! Tack för middagen!
Ja, vi får ju inte heller glömma Kattis som fyllde 22 här i veckan också! Lycka till med uppdragen! ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0