Studenthelgen i ett nötskal

Systeryster tog studenten i fredags! Så vi styrde bilen mot Sandviken fredag morgon, för att titta på, gratta, städa ur lägenheten och släpa med henne hem.  En trevlig vistelse i Sanviken blev det, och otroligt mycket saker att släpa med hem!
Studenten MariaAlla de OLGYsar som tog studenten
Mamma och jag skyddar oss från knotten under vår egna studentfestMaria och Johan under flytten

Väl hemma igen blev det att styra cykeln mot Dyket, där Emma och Anders hade sin förlovningsfest.
Massa skoj! Bad blev det också! Även en sväng in till stan, fast vi inte tänkt det.. ca 45 min innan bussen gick hem igen, haha.

Emma och Anders! Grattis grattis!Solen sken, och ölen flödade!
Vad tittar alla på?En galen tur på Sebbes axlar

Idag kom släktingar och vänner hem till oss för att fira Marias student. Massa god mat och glada skratt, och lite badande!


En mycket trevlig helg!
Nu ska jag upp och jobba tidigt, tidigt i morrn...
Men jag avslutar iaf med den obligatoriska blink-bilden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0