Grattis Emma och Anders!

De har förlovat sig! I söndags. Jag är så glad för er!
image30
När jag fick höra i söndags så tog jag cykeln och trampade iväg till Dyket för en liten pratstund, medan jag tittade på när de målade (jag lovar att hjälpa till någon dag!). Pratstunden övergick till vindrickande, utan målande. Sedan kom Nicke och Chrille också förbi, och vi fick oss lite drinkar. De nyförlovade hade tagit en sväng med Finlandsfärjan i helgen, och nu behövs det ett nytt barskåp, tydligen.
SMSa är inte bra att göra onykter. Jag började ju nykter, men sedan...var jag inte det... haha. Jag hoppas att jag inte skrev nått dumt ;P
Jag skrev några rader i dagboken när jag kom hem. Något kryptiskt, men otroligt roligt att läsa morgonen efter.
Dessutom har ju solen och värmen kommit! jag satt ute i söndags, pressade i bikinin. otroligt smart, det är lite för breda band, och solen tog väldigt mycket... Det blir otroligt snyggt till min studentklänning... Systeryster tar ju studenten!
Lina kom förbi igår. Det var nära att vi skulle ta första doppet, men vi bestämde tillslut att te det lite senare...Jag försökte förgäves få bort mina bikinilinjer...solen tog tydligen bara i söndags... jaja, vad gör väl det?
Sedan på em fick jag veta att jag inte fått jobbet på SJ. Jag hade tydligen gjort bort mig på intervjun, och passade inte in i deras "profil". Jag och Emma kom på kvällen fram till att det måste ha varit för att jag klarade testet För bra och för att jag inte är tillräckligt blond :) (förlåt älskade ex-kollegor, ni är bäst. Jag kommer sakna er!!!)
Men men, på nått sätt känns det som om livet leker ändå! Det kan ju bara bli bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0