Nybliven RixFM-kändis

Ja, nästan i alla fall..
Min kära kollega Fia är på semester i veckan, och är för tillfället i Göteborg. Där besöktes Liseberg idag.
Rix FM sänder därifrån på eftermiddagarna, och hon hade lovat att hälsa till mig.
Nu var hon lite feg, så hon skickade en av sina ungar att hälsa till:
"Mammas vikarie Hanna i Sundsvall" (sa de, ungefär)
Rätt kul var det iaf, även om jag är grymmt avis på dom! ..men jag ska ju också dit snart! Eller hur Kattis? =)

Halsont har jag lyckats få, annars är allt great! Hälsade på kamrat Elena nyss och bakade kladdkaka. gott gott gott!



Kommentarer
kattis

hehe! andreas hörde den där hälsningen och ringde till mig då. och igårkväll "har du ringt hanna och sagt de där?" näääe. :P
men du hade ju hört den själv! :) jajjemen! om typ en månad kan vi ju åka till Liseberg! woho!

2007-08-01 @ 10:29:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0