Juniskär rocks!

Så igår var det till att rocka loss ute i Juniskär.
Sprang runt lite på stan och shoppade lite nytt, sedan var det dags att cykla ner åt Mjösund och käka underbart god grillmat hemma hos Veronica och Ingemar. Snacka om proppmätt! mycket trevligt i all fall!

Sedan hoppade vi iväg på cyklarna längs den otroligt bra Junivägen, till en förfest på Nyland, hos en gammal simlärare!
Sedan vidare ner mot Café Juniskär för att lyssna på Ständut Blakk. Det tog ett tag innan de började, och vi hann spana in vilka som var där: massa gamla lärare, grannar, kompisars föräldrar, några andra kamrater. Om man säger så, Gammal är bäst! haha, rätt kul att se.
Bandet rockade iaf, och lyfte nästan hela Juniskär.. :P Lite uppvärmning innan Gatufesten, som är till veckan. kommer bli kul! 

När det var slut träffade jag lite gamalt folk jag inte träffat på länge, den ene "tröttare" än den andre, haha.
Sedan blev det till att cykla hem i kylan.. en till jacka och ett par andra byxor hade inte skadat..
Men en rolig kväll var det i alla fall!

Jag hittade Hellogodbyes myspace-sida nyss. Jag tror jag är kär! Bara älskar Here in your arms, men han hade en massa andra bra låtar också! ;P
nä, kanske ska gå och städa? trååkigt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0