Gatufesten i svartvitt och sepia

Så var gatufesten över, i år igen. Jag har aldrig varit med om en så regnig Gatufest.. Men det blev ju roligt ändå!
Jag började veckan med att käka tillsammans med Kattis på tisdagen. En gammal fin tradition! :) Även Malin kom och sällskapade.

Även på onsdan sprang jag runt på Gatufestområdet, med Kattis, Andreas och Pontus.
Torsdag var det förfest med en del SJ-folk, kul att träffa er igen!

Fredag! Förfest hemma hos Emma och Anders, hehe som jag redan skrivit! ;P Inne i stan var vi mest inne i Daltonstältet och såg på Ständut Blakk. Sedan ut i regnet och och tittade på Europe. Jag kännde inte igen så många låtar, men i slutet kom det några gamla godingar till låtar.



Lördagen blev jag lite kapad av hon jag köpte biljett av, när jag sa att jag ville ha en endagarsbiljett. "Ska du inte ha en tredagars då?" haha..
På kvällen var mina kamrater lite mer svårstartade, men tillslut så! ;P

Vi får hoppas att det blir gatufest även nästa år!
Mer skrivande nån annan dag, nöj er med bilder nu!
Over and out


Kommentarer
kattis

så du hittade ingen fulare bild på mig? hahaha

2007-07-22 @ 11:51:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0