Förstå!!

Alltså, jag förstår inte hur man lyckas....
Va och dansade igår, med Emelie nere på Hög.
Det var väl kanske kläderna. Jag ska aldrig mer dansa i grön klänning!
Jag fick iaf bara en massa tok efter mig... jag kan lätt räkna alla duktiga, underbara dansare jag dansade med på en hand, medan jag nog får börja räkna även på tårna för att räkna upp alla tok. Att de bjuder upp gång på gång, utan att jag bjuder upp en enda, förstår jag inte... Fatta! Jag vill inte!

Men okey, jag kanske hänger med nästa vecka också. Men bara om jag lärt mig säga NEJ tills dess...

Resten av helgen har i alla fall varit helt okey. Har spenderat en massa tid med mina "old mates" Charlott och Anna. Roligt och flummigt, men det är väl så det ska va! :)
image78
(Anna, jag hoppas datorn din fungerar!)

Nu blir det till att köpa en ny mobil. Va kul det är när sms bara försvinner innan man läser dom... hrm... Men vilken ska man välja?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0