Flower Power

Så har en vecka av ensamjobb gått, och man kan ju lugnt säga att jag har hunnit med en massa saker.

  • Vattnat ett x antal växter
  • Virrat runt på stan med två vattenkannor. Hittade inte stället jag skulle till... Chefen fick visa mig någon dag senare vart det var
  • Inte vattnat uteblommorna för SCA ordentligt, så nu är de lite halvdöda..
  • Råkade ta hem jobbtelefonen, som jag Absolut måste lämna på kontoret.
  • Råkade glömma jobbtelefonen hemma på morgonen så jag blev tvungen att åka hem och hämta den igen
  • Blivit utskälld av chefen för att jag pratar en massa på jobbtelefonen, när det egentligen var störningar på nätet, och ingen kunde ringa nånstans
  • Blivit kallad: Blomsterflickan, vattenkannan, jordflickan, flower power, mm
  • Råkat hälla vatten på någons fötter
  • Vattnat en massa växter som jag inte behöver vattna
  • Nästan dunkat vattenkannan i Robinsson Emma när jag mötte henne i dörren på Vägverket. "Är det här man skriver teoriprovet?" sa hon med sin skånska. Att hon och Z är ihop hade jag ingen aning om!
  • Fått tillbaka min skrotbil. Bromsarna fungerar som de ska nu iaf!
  • Lyssnat en massa på radio
  • Försökt att hitta en parkeringsplats i stan under lunchtid (gatufesten i veckan..) vilket inte gick så bra

En mycket händelserik vecka, om man säger så! Och då är detta bara det som hänt på arbetstid! Mer om Gatufestveckan kommer! ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0