Konstiga försäljare

Igår var jag inne och skulle köpa en ny dammsugare och ett strykjärn. Jag hade kollat i ett reklamblad för en viss butik, och nästan bestämt mig för vad jag ville ha. Jag började med dammsugaren, och självklart lyckades försäljaren få mig att välja en lite dyrare modell... typiskt, tänkte jag.
Sedan var det dags för strykjärn. Till min förvåning fick hon mig att köpa en billigare variant än den jag tittat på!
Resultatet blev att jag ändå hamnade ungefär vid det pris som jag hade tänkt mig från början. Så... jag blev väl nöjd ändå!
Jag va och tittade på Carros soffa igår också, och jag tror nog att jag ska slå till o köpa den! ska kolla så att den får plats i lägenheten först bara...
Väl hemma var jag astrött, och låg framför tv:n nästan hela kvällen (förutom när jag tvättade det sista). Låg och asgarvade åt "Smala Sussie" som gick på tv igår. Så skön film!

Today is Moving day!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0