I'm VIP

Okey, jag erkänner: Det är människorna på dansen som göra dansen till det den är.
Följde med Emma och Anders till Bergeforsparken i lördags, där Black Jack spelade. Black Jack! Som ni förstår är det inte riktigt favoritbandet, men med lite kontakter hade vi hamnat på gästlistan. Jag hade inget annat för mig, och gratis är gott!
Man kan ju säga att medelåldern var rätt hög, och innan pausen hade jag såå tråkigt! Jag dansade en gång med någon som jag inte alls kunde dansa med.
Efter pausen däremot fick jag dansa hela tiden, och även med några yngre. Alltså några under 35.
Jag var mycket glad när vi var påväg hemmåt. Utan förväntningar på en kväll kan det ju inte bli mer än bättre!
Det blev superbra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0