Uttråkad sjukling tömmer sig på tankar

Så var man sjuk igen. Hemma från jobbet.. Ifs så skulle jag nog få va ledig torsdag-fredag, eftersom det inte fanns så mycket att göra den här veckan, men nu när jag blev sjuk ville inte chefen att jag skulle komma alls. Han var rädd att själv bli smittad... Så nu ligger jag hemma och snörvlar... 
Så varför inte skriva lite?

Lite less blir man ju på att va sjuk. Jag ville ju dansa i kväll! Blender spelar i Ånäsparen. För er som inte är dansnördar kan jag berätta att det betyder: drag på dansgolvet, fullpackat med folk och skitkul!
Men det kommer ju flera...

På fredag är det avskedsfest *snyft*
Jag förstår inte varför alla ska flytta ner till Linköping? Sebbe åker ner igen efter sommarlov hemma. Henke och Annelie flyttar ner nu.. Och om nått år åker fler dit ner för att plugga.. Det blir ju inga kvar jue!

Efter lite tjat kanske jag får med mig syrran till stugan på lördag, där även kusinerna kommer vara. Vi får hoppas att vädret är bra!

Och redan har jag lyckats få en repa på min nya mobil. På skärmen. Jävla skit! irriterande!

Hörde en låt här om dagen. Ibland bara känner man att vissa låtar bara passar såå bra in i ens eget liv! Den här gången var det The Dora Stains låt Stay,you don't have to go. Så otroligt bra! Mitt nya favoritband, tror jag.
Men efter att ha hittat dom på Myspace och lyssnat en massa på låten visade det sig att de inte riktigt sjöng som jag trodde, och inte beskrev mitt liv alls.. Lite besviken, men den är bra ändå.
Jag kanske ska skriva en egen låt, haha
En annan låt som man bara blir kär i är Jens Lekmans nya Friday night at the Drive-in bingo.
Jag säger bara: Saxofon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0