Plötsligt händer det...

Det var i torsdags det hände. Vad? jao... Egentligen flera saker...
1. Vädret hade varit regnigt och grått hela dagen, men just innan det skulle börja sken solen igenom och alla gråa moln skingrade sig.
2. Det är Rhaphsody in Rock jag pratar om. Mina föräldrar hade fått biljetter till B-sektionen, medan jag och brorsan hade biljetter till C-sektionen, som låg lite längre borst från scenen, med några fina träd i vägen. Innan det började kom en gubbe och frågade vilka som såg dåligt. Lite försynt sträckte vi upp handen. Ja, kom med mig då, jag har några andra platser ni kan få ta, sa gubbe. Vi traskade längre och längre fram mot scenen. Helt plötsligt satt vi på andra raden från scenen! Helt oslagbart! :D
Själva föreställningen var väl sätt okey, i alla fall efter paus. Typiskt att det ska ta slut precis när det kommer igång på riktigt... Några smakprov, från våra superplatser nästan längst fram:
image93
image94

Resten av helgen har det varit fullt upp... Har varit och brett smörgåsar på Selånger marknad på lördagen och idag parkerat bilar. En och annan dans har jag klämt in också! Snart slut på sommardanserna, lite tråkigt.. En kvar..
I morrn blir det vattnande på egen hand..


Kommentarer
FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-19 @ 21:45:49
URL: http://www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0