Ner som en pannkaka...

Jaa... Någon gång ska ju vara den första. Detta har jag väntat på. Med fruktan.
Idag, på ett visst försäkringsföretag på två bokstäver, vattnades blommorna för fullt. På eftermiddagen lämnade Fia mig själv där, för att hon och chefen skulle fixa lite på något annat ställe. Vad hände? Jag vattnade på för fullt bland alla telefonpratande försäkringsjobbare. Av någon konstig anledning trasslade "snablarna" på vattenkannorna ihop sig när jag skulle ta en, och den andra kannan for i golvet. Ungefär tio liter vatten for också i golvet, innan jag hann ta upp den. Vatten rinner ut väldigt fort. Sa jag att det var heltäckningsmatta?
Jag sprang och hämtade en j*vla massa papper, trasor, sopsäckar, sedan var det bara att torka, torka, torka och torka...
Lite less var jag eftersom ingen alls ens erbjöds sig att hjälpa till en endaste liten aning, speciellt när tre stycken satt precis brevid och inte såg ut att ha så mycket bättre för sig än att prata skit...
Däremot fick jag höra kommentarer som: Det är lugnt, vi har försäkring!
hahaha...
Lite senare på dagen fck jag veta att jag gjort ett väldigt bra jobb på ett av ställena vi är på, och verkligen styrt upp servicen... ehh.. okey, förstår inte riktigt vad jag gjort, men det låter ju bra!

No broken hearts, just another friend added to the list


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0