Helgens drake

If you really want something to happen, it will happen!

Detta sa en mycket klok man till mig i Australien. Man måste ju säga att detta stämmer, ibland. Men med  lite alkohol i kroppen är det lätt att det går över styr, och man gör bort sig... Snacka om bortgjord! shit... Jag bruka inte gräma mig över att ha gjort bort mig, men det här...
Som min kära Citatmästare sa: Nu får vi se hur stor dragningskraft jag har
Dans i kväll...
Men drakbåtskvällen var rätt okey ändå. Otroligt rolig! först partaj hemma hos Nicke, dit också Marie, Chrille och Chrisse kom. Sedan in till stan och vimsade runt lite i öltältet vid ån. Upp mot stan och traffade på alla möjliga gamla polare! värsta roligt!
Men en mycket lyckad kväll!


Nej, nu tar jag min drake och flyger iväg...
image86


Kommentarer
Hp

Härliga bilder.

2007-08-14 @ 20:14:57
URL: http://hanipaj.blogg.se
Malin

vem var den smarta mannen i australien? Och vem var killen som hejade på dig i förra inlägget!? Man blir ju nyfiken!
Du ser himla lycklig ut på bilden mellan grabbarna, härliga foton!

2007-08-17 @ 00:31:36
Från mig själv

Malin, det var en gubbe i baren i Wickepin. Australiensare. Att lite öl kan trolla fram så vackra fraser :P
vilken kille? jag har ingen aning...
Vem är Inte lycklig mellan två grabbar?? ;P
Tack för kommentarerna, mycket roligt! :D

2007-08-17 @ 19:39:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0