Jag är en uggla

...alltså väldigt samsad, lugn, men har svårt att ta snabba beslut. Hehe, det är det jag har lärt mig i helgen. Har varit på LUP kurs i Borlänge i helgen. Åkte tåg dit för att variera mig lite... Kom hem från Karlstadsvängen kl 10 på fredagsförmiddan, och åkte sedan iväg igen kl 16.. men så är det ibland, man får se till så att tiden räcker till ändå.. ;)
Men i alla fall. Vi fick tillbaka svaren på våra IDI test ( för att se hur vi uppfattas av vår omgivning) Tack för hjälpen ni 6 som hjälptte mig! väldigt intressanta svar och att diskutera sådant, hur det kan vara.
Fick lite tipps och tankeställare (positiva och negativa) om mina knäproblem. Vill verkligen att det ska bli bra så fort som möjligt.
Men tycker väldigt mycket om LUParna! ska bli kul att ses igen i mars! Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0