Svintidigt...

Började jobba 4.23 i morse.. måste alltså kliva upp 3.10. Otroligt kul.. men vad gör man inte?? det gick rätt bra iaf, trots att kaviaren inte räckte till alla. Spenderade först några timmar på hotellrummet och gick lite på stan och åt lunch. Åkte hem igen så jag kom hem vid 18-tiden, trots en liten försening.. men men!
Väldigt fullt på tåget på vägen hem. Började snacka med två st när vi väntade på att tåget skulle stanna vi en station (i Hudik kanske?) den ena hette iaf Aladin, och väntade på att göra sitt genombrott på musikscenen snart. Om han gör det så vet ni att jag har klippt hans biljett! :D Den andra spelade med i Martinez, vilket förklara varför jag känner igen honom.. :P
Men nu tror jag att det blir till att sova lite, har varit uppe länge nu denna dag..
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0