I väntan på tåget...

Sitter nu här på tågstationen och väntar på tåget som ska ta mig till Storlien. Ska jobba dit för första gången, och hoppas på en fin dag där uppe. Har fått sova ungefär 3 timmar i natt, eftersom tåget skulle gå 3.55 härifrån Sundsvall. Och vad får man veta när man äntligen kommit hit, mitt i natten? Jo, att tåget är en timme sen... Så otroligt roligt.. Kattis skulle jobba på tåget som går en timme efter mitt, men nu verkar det som om hon kommer dit före mig.. Hoppas det inte blir mycket mer sent bara, för några dagar sedan var det mer än 4 timmar sedan. :S
Jaja, inte så mycket att göra åt saken.. Får väl gå och lägga mig i soffan och vila lite. Mötte några som ragglade hem från krogen påvägen hit, rätt roligt..
Storlien nästa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0