Dansbander, yes I am!

Då är alltså årets dansmara i Ö-vik över, och det var så grymmt roligt! Lite trångt var det kanske några gånger på dansgolvet, men efter midnatt började det avta.
Åkte dit med Erika, och hade hittat en trevlig buss som tog oss dit och tillbaka. Väldigt mycket bättre än att köra hem... Kom dit strax efter kl 19 och dansade på natten lång! kl 3 skulle det sluta, men det drog över till kanske kvart i 4.
Men iaf, väldigt roligt att dansa igen! Tyvärr kände jag av knäna.. Efter att ha dansat första bugglåten och när jag gick upp för den lilla trappan, på tre steg, för att lämna dansgolvet började det göra ont.. men men, det var inte så väldigt farligt ändå, gjorde inte ont när jag dansade. Så jag dansade mer bugg så fort jag fick chansen! Det är ju så roligt! (om det går bra..) Och med vissa gick det väldigt bra! :D
Med andra gick det inte alls.. men det är bara att glömma och i stället komma ihåg alla de underbara danser man fick! :)
Kom hem kl 7 i morse.. sov till halv 12, trodde sedan att jag var pigg. Det var jag inte.. men men, har hållt mig vaken resten av dagen. måste hämta mis padres vid tåget nu vid nio, sedan blir det till att sova, eftersom jag börjar jävligt tidigt i morrn...

Nu får vi väl se när nästa dans blir, Zlips kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0