träning, kan ju va rätt bra...

Idag blev det lite styrka på Pärlan och en simtur efteråt. Känns väldigt bra, såhär efteråt...
Var där med Erika iaf, och råka hamna mitt i ett cirkelpass på pärlan, så vi hoppade med. ..och det blir ju lite jobbigare än vanligt. Men jag jag har ju inga armmuskler!!! de är helt borta alltså, fårstår inte riktigt vart de har tagit vägen. För jag har faktiskt haft, om du inte visste det. Efter att ha simmat 7-8 år (eller är det mer?) så får man armmuskler. Konstigt nog försvann de rätt fort.. Men jag fokusterar ändå på benen, så att knäna ska kunna må bra snart igen.
Att simma sedan var rätt jobbigt.. men det kändes rätt bra. ska nog göra fler sådana dubbelpass. Problemet är ju tid. Det är rätt bra när man är ledig över dagen, det är inte så många som simmar då. Det är inte roligt när man är en massa folk på motionsbanorna och massa småungar som badar så man inte kan vara på dom banorna heller..
Den här veckan blir en bra träningsvecka, men jag tror nästan inte att jag kan träna så mycket nästa vecka.. lite tråkigt, men det får bli som det blir. Kanske ska köpa in lite saker så jag kan träna hemma i min källare. En matta ska jag inhandla iaf!
Träna på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0