Slut för i år

Och så var helgens bravader över, och årets SMvecka slut. Nästa år blir det i Skåne.. Långt att åka, men det är det kanske värt, om man är bra tränad? Jag hade nämligen tänkt att vara det nästa år. Vad tror ni om det? Det är inte så kul att höra när speakern ropar upp vilka som gått vidare till final, när man ens inte kommit in i mål.. men men! Rätt kul var det i alla fall. Vi bodde granne med psyket i Säter, med en massa göteborgare och umebor.
Någontign mer att skriva..? Jill - du gjorde ett kanonlopp! Du också Therese, det är bara jag som klantar mig..
25manna blir nästa tävling som jag är med på, sedan varvar jag nog ner för i år. Åker och dansar i stället..! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0