Grattis Maria! Du är bäst!

Hemma från Första Sm-helgen av två i Dalarna.
Jag hade inte väntat att jag skulle gå vidare (kanske inte världens bästa inställning, men ändå!) och det gjorde jag inte heller. Det gick väl rätt så hyfsat från början, men inte så fort bara.. Sedan kom ett dumt vägval.. självklart ska jag springa på myren i stället för vägen... då får jag lite skylla mig själv om jag bommar! koncentration TACK!
jaja, jag var fotograf idag på finalen, och hejade på mina kamrater.
Och vad spännande det blev! Maria, min underbara syster, kom trea i D18! Grattis, Grattis, Grattis!
Maria på pallen
(Maria till höger)
Maria - Du är Bäst!


Kommentarer
Maria

Tack så mycket min älskade syster!

2005-10-30 @ 16:54:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0