Inför 25manna

Så blir det åter lite mer orienteringssnack! men i helgen drar Midälvabussen ner till Sthlm och 25manna kaveln! ska bli otroligt kul, inte minst festen på kvällen.. :P Springer i förstalaget, av någon konstig anledning, och det fin, fina tredjesträckan. Jag är väl inte helt toppladdad för den, men efter att ha gått upp för backen här hemma med hundarna minst två gånger om dan, plus träningar, så finns det lite styrka i benen i alla fall! (hoppas jag..)
Sedan är det då årets kanske roligaste fest på gång på kvällen. Vart säger jag inte, för det är för orienterare ONLY! :D Men ska bli kul att träffa alla, liksom sista gången för i år, nästan..
Och sedan blir det till att kliva upp tidigt dagen efter, för att tävla individuellt.. får se hur det går.. *hehe

Hoppas ni får en trevlig helg, det ska jag ha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0