Underbara familj

Min mamma är rätt duktig på datorer! Hon börjar bli en jävel på hemsidor! Ta en titt http://hem.passagen.se/jarvsostigen/ - vilken hacker!
Hoppas att det går bra för dig med massagen! (både hundar och människor!)
Nyss kom pappa hem med mina jobbarkläder - jag fick jobb idag! Ska bli tågvärdinna! Tack pappsen för att du håller öronen öppna! =)
Magnus sitter massa med datorn och spelar inte längre CS hela dagarna, utan har hittat ett program med att göra musik - och han är redan jätteduktig!
I helgen var jag i Örebro. först träffade jag Sören en sväng och sedan var det kurs, LUP. Det var kul, trots skavsår. Många nya möten och upplevelser. jag har lärt mig, jag har lärt andra. Jag har åkt en massa tåg.
Men jag träffade inte min syster, som för en gångs skull var hemma. Vi ses om några helger! Puss på dig underbara syster!
Det sägs att man blir som de man umgås med - alltså är jag helt underbar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0